• :19,358
  • :5,530,865
یکطرفه شدن کندوان و هراز در پایان هفته و ۱۳ فروردین

یکطرفه شدن کندوان و هراز در پایان هفته و ۱۳ فروردین

رئیس پلیس راه استان مازندران از یکطرفه شدن راه‌های مواصلاتی در پایان هفته‌ی جاری و روز۱۳ فروردین، به دلیل تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا؛ سرهنگ یدالله جهانتاب با اشاره به وضعیت ترافیکی راه مواصلاتی استان، اظهار کرد: وضعیت ترافیک در حال حاضر پر حجم گزارش شده در محدوده کندوان، چالوس، سیاه بیشه و هزار دوطرفه سمت تهران و کرج پرحجم است.

 وی افزود: همچنین ترافیک در محدوده پلور، آب اسک و سوادکوه نیز دو طرف پر حجم گزارش شده است.

 رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.

 جهانتاب با اشاره اینکه محور کندوان نیز در هفته‌ی گذشته به دلیل ریزش سنگ و رانش مسدود بود و ترافیک سنگین موجود را محورهای سوادکوه و هراز عهده‌دار شدند، گفت: در این راستا همکاران راهداری، پلیس راه، راهور و انتظامی با تعامل استان‌های همجوار مانند البرز و شرق تهران و با هماهنگی‌های انجام شده ترافیک محدوده مدیریت شد و تسهیل عبور و مرور صورت گرفت.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی در روز ۱۳ فروردین نیز خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها از سمت تهران و کرج انجام و راه خروج از سمت محور کندوان و چالوس محتمل است.

جهانتاب ادامه داد: محتمل است محور هراز هم مسدود شود، تا هیچ خودرویی به سمت آمل وارد نشود تا به دلیل حجم مسافر امکان خروج از استان امکان پذیر شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: یکطرفه شدن مسیرها با توجه به ترافیک در محورها خواهد بود و  تصمیم بر احتمال یکسره شدن مسیرها گرفته خواهد.

جهانتاب خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه و جمعه پایان هفته جاری از سمت چالوس به تهران و یا بالعکس با توجه به بار ترافیکی یکطرفه خواهد بود.

 


منبع:اقتصاد آنلاین

    *

    • قیمت تورهای  آنتالیا با پروازهای ایرانی چقدر است؟

      بررسی هزینه های تور مسافرتی آنتالیا ویژه مهر ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است. اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا، تور مسافرتی ...

    • بلایی که رژیم‌های سخت و مرگبار سر شما می‌آورند!

      وقتی صحبت از کاهش وزن می‌شود، مردم بیشتر از هم می‌پرسند “کدام رژیم بهتر است؟” و یا “چقدر باید ورزش کنم؟” از طرفی کسانی هم هستند که نگرانی نسبت رژیم گرفتن، ورزش کردن و شمردن کالری مواد و یا ه...

    • وقتی رنگ زبان شما همه چیز از درون شما را لو می‌دهد!

      چگونه از رنگ زبان خود بیماری مان را تشخیص دهیم؟ همانطور که می دانید زبان بخش منحصر به فردی از بدن انسان است که برای هر یک از ما بسیار مهم است. ارتباطات و صحبت کردن ما، غذا خوردن، حفظ بهداشت ...

    • اجرای آزمایش ژنتیک برای مادران رایگان شد

      وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به وعده‌های دولت سیزدهم مبنی بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند کشور و با تأکید بر حفظ کرامت انسانی و ارج نهادن به جایگاه زن ایرانی، طرح آزمایش...

    با وجود سالها تجربه بر آن شدیم تا محصولی برای جمع آوری اخبار مهم از موضوع های مهم و مورد دغدغه بازدید کنندگان عزیز مهیا سازیم و همچنین ابزاری جهت اطلاع از آخرین قیمت بازارهای مالی نیز فراهم کرده ایم

    يکشنبه، 9 ارديبهشت 1403