• :826
  • :5,569,094
چند توصیه برای کاهش هزینه‌ها در سفر به استانبول + لیست قیمت تورهای استانبول

چند توصیه برای کاهش هزینه‌ها در سفر به استانبول + لیست قیمت تورهای استانبول

بررسی هزینه های تورمسافرتی استانبول ویژه تیر ماه به شرح جدول زیر است؛

اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا؛ برای سفر ارزان به استانبول سه بخش اصلی وجود دارد که باید مد نظر داشته باشید. اما به‌صورت‌کلی می‌توانم به شما بگویم که آذر، دی و بهمن ارزانتزین فصل‌ها برای سفر به استانبول است، چراکه در این فصل هتل‌ها بسیار ارزانتر از سایر فصل‌هاست.

۱- بلیط ارزان استانبول

اگر به‌دنبال سفر ارزانید، باید یک پرواز ارزان استانبول را پیدا کنید. بلیط‌ چارتر و بلیط های لحظه آخری معمولا ارزانتر از بلیط‌های سیستمی است.

۲- هتل ارزان استانبول

برای اینکه بتوانید هزینه‌های اقامت در بهترین هتل های استانبول را کاهش دهید، چند نکته ساده و مهم وجود دارد که من به‌ترتیب برای شما توضیح خواهم داد.

    محله هتل: قیمت هتل تا حد زیادی به این بستگی دارد که هتل در کدام قسمت شهر قرار گرفته است. به‌طورکلی هتل‌های منطقه آسیایی استانوبل ارزان‌تر از هتل‌های بخش اروپایی استانبول است. بنابراین اگر می‌خواهید در هزینه‌های هتل در استانبول صرفه‌جویی کنید، بهتر است به هتل‌های محله استقلال یا آکسارای مراجعه کنید تا هتل‌های محله تکسیم.

    اواخر پاییز و اوایل زمستان به استانبول سفر کنید: درست است که استانبول در این فصل سرد استف اما قیمت هتل‌ها خیلی مناسب‌تر از بهار و پاییز است. اگر می‌توانید با سرما کنار بیایید، به‌راحتی می‌توانید یک سفر ارزان به استانبول داشته باشید.

۳- گردش ارزان در استانبول

استفاده از وسایل نقلیه عمومی: یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌های گردش در استانبول استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس است. علاوه بر این استانبول کارت، کارتی است که به‌وسیله آن می‌توانید از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید و علاوه بر این با هزینه کمتری از جاهای دیدنی استانبول دیدن کنید.

سفر به استانبولغذای ارزان: برای اینکه هزینه‌های خوراک خود را در استانبول کاهش دهید، می‌توانید از لوکانتا استفاده کنید. لوکانتا فضاهای غذاخوری بزرگی است که انواع غذاها را سرو می‌کند و انواع اقسام غذاهای ارزان در این فضا یافت می‌شود. مزیت این فضا این است که غذاها به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود و شما می‌توانید هر میزان و با هر هزینه‌ای غذا بخورید.

خرید ارزان: من این بخش را جلوتر به‌طورکامل توضیح خواهم داد، اما اگر به‌دنبال خرید ارزان در استانبول هستید، به‌چای خرید از پاساژهای لوکس و گران‌قیمت به‌سراغ بازار و مال‌های ارزانی که در ادامه به آن اشاره خواهم کرد، بروید.

چند توصیه برای کاهش هزینه‌های ترکیه

علاوه بر موارد بالا چند نکته دیگر هم هست که هزینه‌های شما را در سفر به استانبول کاهش می‌دهد. از جمله:

 خرید سیم کارت در ترکیه (که در هزینه‌های اینترنت و تماس شما به‌شدت صرفه‌جویی می‌کند)

استفاده از استانبول کارت (برای کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد در استانبول)

سفر زمینی به استانبول (که روزبه‌روز بیشتر باب می‌شود و در هزینه‌های بلیط شما بسیار صرفه‌جویی می‌کند)

بارها شنید‌ه‌اید که استانبول یک شهر تاریخی و پر قدمت است. اکنون قبل از اینکه سراغ اطلاعات کاربردی‌تر راهنمای سفر به استانبول برویم به گذشته این شهر اشاره می‌کنیم.

تور ارزان مسافرتی استانبول به هزاران دلیل جذاب است از نوشیدن یک قهوه ترک در کافه‌های خیابان استقلال در کنار ترامواهای کلاسیکِ قرمز رنگ، ایستاده نگریستن به عظمت مسجد آبی یا کشتی‌سواری در مرز آسیا و اروپا برخی از کارهایی‌ست که تنها در استانبول می‌توان تجربه کرد، استانبول جایی‌ست که هر ماجراجویی برای یک بار هم که شده باید ساک یا کوله‌اش را جمع کند و راهی این شهر باستانی شود.

اما بهترین گزینه برای رزرو هتل در استانبول کدام منطقه است؟

بهتر است در اطراف میدان تکسیم اقامت داشته باشید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هرچه قدر به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه اقامت شما تا حدود زیادی کاهش پیدا می‌کند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی در خصوص هزینه های تور مسافرتی استانبول، برای۴ شب اقامت در هتلElite World Hotel قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۲۵,۵۷۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۳۶,۶۷۰,۰۰۰تومان اعلام شده است.

همچنین هتل The Peak Taksim برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۲۳,۴۹۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۳۲,۶۸۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور استانبول ( ۴ روزه / تیرماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت / تومان
Elite World Hotel ۵ ۲ تخته ۲۵,۵۷۰,۰۰۰
Elite World Hotel ۵ ۱ تخته ۳۶,۶۷۰,۰۰۰
(arts Taksim (grand Oztanik Hotel ۴ ۲ تخته ۲۳,۵۸۰,۰۰۰
(arts Taksim (grand Oztanik Hotel ۴ ۱ تخته ۳۲,۸۶۰,۰۰۰
Occidental ۴ ۲ تخته ۲۳,۵۸۰,۰۰۰
Occidental ۴ ۱ تخته ۳۲,۸۶۰,۰۰۰
The Peak Taksim ۴ ۲ تخته ۲۳,۴۹۰,۰۰۰
The Peak Taksim ۴ ۱ تخته ۳۲,۶۸۰,۰۰۰

منبع:اقتصاد آنلاین

    *

    • قیمت تورهای  آنتالیا با پروازهای ایرانی چقدر است؟

      بررسی هزینه های تور مسافرتی آنتالیا ویژه مهر ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است. اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا، تور مسافرتی ...

    • بلایی که رژیم‌های سخت و مرگبار سر شما می‌آورند!

      وقتی صحبت از کاهش وزن می‌شود، مردم بیشتر از هم می‌پرسند “کدام رژیم بهتر است؟” و یا “چقدر باید ورزش کنم؟” از طرفی کسانی هم هستند که نگرانی نسبت رژیم گرفتن، ورزش کردن و شمردن کالری مواد و یا ه...

    • وقتی رنگ زبان شما همه چیز از درون شما را لو می‌دهد!

      چگونه از رنگ زبان خود بیماری مان را تشخیص دهیم؟ همانطور که می دانید زبان بخش منحصر به فردی از بدن انسان است که برای هر یک از ما بسیار مهم است. ارتباطات و صحبت کردن ما، غذا خوردن، حفظ بهداشت ...

    • اجرای آزمایش ژنتیک برای مادران رایگان شد

      وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به وعده‌های دولت سیزدهم مبنی بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند کشور و با تأکید بر حفظ کرامت انسانی و ارج نهادن به جایگاه زن ایرانی، طرح آزمایش...

    با وجود سالها تجربه بر آن شدیم تا محصولی برای جمع آوری اخبار مهم از موضوع های مهم و مورد دغدغه بازدید کنندگان عزیز مهیا سازیم و همچنین ابزاری جهت اطلاع از آخرین قیمت بازارهای مالی نیز فراهم کرده ایم

    چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403