• :4,418
  • :5,572,686
هشدار به مسافران؛ ترافیک در ورودی این شهر فوق‌سنگین شد!

هشدار به مسافران؛ ترافیک در ورودی این شهر فوق‌سنگین شد!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در زمان حاضر، ترافیک در ورودی استان در محدوده منجیل تا رودبار با طول صف ۱۱ کیلومتر، فوق سنگین گزارش شده‌ است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا؛ غلامعلی نیک‌فهم روز چهارشنبه  با بیان اینکه در داخل شهر رودبار و منجیل نیز ترافیک سنگین گزارش شده‌است، اظهار کرد: هم‌اکنون در شرق گیلان و در بازکیاگوراب قبل از شهرستان لاهیجان نیز ترافیک سنگین است.

وی ترافیک در محور آستارا - اردبیل را نیمه سنگین اعلام کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ هزار و ۴۲۴ خودرو وارد گیلان شد که از این میزان ۴۷ هزار و ۹۸۱ وسیله نقلیه از آزاد راه قزوین - رشت وارد این استان شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خاطر نشان کرد: طی این مدت، ۷۷ هزار و ۸۷۲ خودرو از استان خارج شده‌است.

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان های همجوار است.

با توجه به هوای بارانی در تعطیلات پیش رو از مسافران خواسته شده تا در برپایی چادر، استقرار و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند و رانندگان نیز در ترددهای جاده ای احتیاط لازم را داشته باشند.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در گیلان

با توجه به تقارن تعطیلات ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت امام رضا (ع) و تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم "رشت - قزوین" و " آستارا - اردبیل" و برعکس اعمال شده‌است.

بر این اساس، تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز "چهارشنبه" ۲۲ شهریور و ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در محور قدیم رشت - قزوین و برعکس ممنوع است.

همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ممنوع اعلام شده‌است.


منبع:اقتصاد آنلاین

    *

    • قیمت تورهای  آنتالیا با پروازهای ایرانی چقدر است؟

      بررسی هزینه های تور مسافرتی آنتالیا ویژه مهر ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است. اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا، تور مسافرتی ...

    • بلایی که رژیم‌های سخت و مرگبار سر شما می‌آورند!

      وقتی صحبت از کاهش وزن می‌شود، مردم بیشتر از هم می‌پرسند “کدام رژیم بهتر است؟” و یا “چقدر باید ورزش کنم؟” از طرفی کسانی هم هستند که نگرانی نسبت رژیم گرفتن، ورزش کردن و شمردن کالری مواد و یا ه...

    • وقتی رنگ زبان شما همه چیز از درون شما را لو می‌دهد!

      چگونه از رنگ زبان خود بیماری مان را تشخیص دهیم؟ همانطور که می دانید زبان بخش منحصر به فردی از بدن انسان است که برای هر یک از ما بسیار مهم است. ارتباطات و صحبت کردن ما، غذا خوردن، حفظ بهداشت ...

    • اجرای آزمایش ژنتیک برای مادران رایگان شد

      وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به وعده‌های دولت سیزدهم مبنی بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند کشور و با تأکید بر حفظ کرامت انسانی و ارج نهادن به جایگاه زن ایرانی، طرح آزمایش...

    با وجود سالها تجربه بر آن شدیم تا محصولی برای جمع آوری اخبار مهم از موضوع های مهم و مورد دغدغه بازدید کنندگان عزیز مهیا سازیم و همچنین ابزاری جهت اطلاع از آخرین قیمت بازارهای مالی نیز فراهم کرده ایم

    چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403