• :19,402
  • :5,509,203
این میوه خوشرنگ و لعاب، جرم‌گیردندان وخوراک پسرزاییست

این میوه خوشرنگ و لعاب، جرم‌گیردندان وخوراک پسرزاییست

صرف توت فرنگی توسط مادر بر پسردار شدن موثر است. توت فرنگی میوه‌ای است که ترشی خون را از بین برده.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مصرف توت فرنگی توسط مادر بر پسردار شدن موثر است. توت فرنگی میوه‌ای است که ترشی خون را از بین برده؛ خون و محیط داخلی رحم را قلیایی می‌کند؛ به همین دلیل چنانچه زن چند ساعت قبل از آمیزش مقداری از این میوه بخورد، دهانه رحم او قلیایی شده، کروموزوم‌های ماده یا x را از بین می‌برد و در نهایت محیط رحم را برای پرورش نطفه پسر یا کروموزوم y آماده می‌کند.

انگور نیز نقش زیادی در قلیایی کردن ترشحات رحم دارد و به میزان زیادی کروموزوم‌های ماده را ازبین می‌برد، با از بین رفتن کروموزم‌های ماده، کروموزوم‌های نر مجال بیشتری برای رشد و نمو پیدا می‌کنند و در نتیجه احتمال پسردار شدن افزایش می یابد.

امام صادق (ع) می فرماید: «والدینی که کاسنی زیاد مصرف می‌کنند پسر بیش از دختر دارند» .

بررسی‌های آزمایشگاهی در طب جدید نیز این گفته را ثابت کرده است که چون کاسنی در نوسازی سلول‌های کبد نقش برجسته‌ای دارد و کبد در ساختن کروموزم‌های نر و تا حدودی ماده نطفه موثر است، از این رو کاسنی برای پسردار شدن مفید است.

استفاده مردان از چای زعفران به تنهایی یا همراه با کمی نبات چند ساعت قبل از نزدیکی به دلیل تاثیر فوق‌العاده آن در افزایش تولید اسپرم و زیاد شدن نسبت کروموزم‌های نر به ماده موجب پسر شدن نطفه خواهد شد.

همچنین خوردن میگوی کباب شده توسط مرد چند ساعت قبل از نزدیکی، به دلیل وجود فسفر فراوان و کالری زیاد را بر تقویت نیروی جنسی و در نهایت پسردار شدن موثر است.

موز، خرما، مغز، جنسینگ، زنجبیل و... از جمله غذاهایی هستند که مصرف آنها توسط مردان علاوه بر رفع ضعف نیروی جنسی، چند ساعت قبل از نزدیکی، تولید اسپرم را افزایش داده و در پسردارشدن موثر است.

در طب سنتی اعتقاد به تاثیر خوراکی‌ها در تعیین جنسیت بسیار پررنگ است. برای مثال خوردن حلیم‌هایی از گندم، برنج، لوبیا، نعناع، پیاز، سیر تازه، پسته، مویز سرخ، گندم و نخود چرب شده و تفت داده، انجیر، انگور شیرین، روغن کنجد، روغن بادام و خوراکی‌های شیرین مانند شیره خرما احتمال تولد نوزاد پسر را افزایش می‌دهد.

تحقیقات ثابت کرده زنانی که می‌خواهند در آینده فرزند پسر داشته باشند، بهتر است خونسرد باشند زیرا زنان نگران و مضطرب بیشتر صاحب فرزند دختر می‌شوند. دانشمندان با اندازه‌گیری میزان هورمون استرس در زنان باردار متوجه شدند احتمال اینکه فرزند زنان پراسترس و نگران دختر باشد حدود ۷۵درصد بیشتر از زنانی است که خونسرد و آرام هستند.

همچنین برای پسردار شدن از رژیم پرنمک استفاده شود. مصرف میوه‌ها و مواد غذایی که حاوی پتاسیم، فسفر، سدیم و آهن هستند می‌تواند شانس به دنیا آمدن فرزند پسر را افزایش دهد. اگر خانمی قبل از لقاح، مقداری میوه توت‌فرنگی بخورد ترشح دهانه رحم او قلیایی شده و کروموزوم‌های دختر را از بین می‌برد و محیط برای پرورش پسر آماده می‌شود. به طور کلی مصرف مواد غذایی مانند مرکبات، زردآلو، آناناس، موز، خرما، انجیر، خربزه، حبوبات، کنگرفرنگی، گوجه‌فرنگی، ذرت، سیب‌زمینی، سبوس، کنسرو ماهی، ژامبون، کره، نوشابه گازدار و قهوه و چای می‌تواند احتمال تولد پسر را زیاد کند.

با توت فرنگی دندانهایتان را بلیچینگ کنید

کارشناسان مصرف بیش از حد آدامس را سبب ساخته شدن اسید در معده و در طول زمان بروز تحریک در دیواره معده و سرانجام ابتلا به زخم معده یا حتی سرطان در افراد می‌دانند.

با توت فرنگی دندانهایتان را بلیچینگ کنیدیکی از میوه‌های بوته‌ای با خواص درمانی منحصر بفرد می‌تواند تمامی لکه های ناشی از نوشیدنی‌ها، مواد غذایی و رنگی مختلف را از سطح دندان‌ها پاک کند و دندان‌هایی فوق درخشان با لثه‌هایی سالم برای فرد به وجود آورد.

کارشناسان به افراد توصیه می‌کنند برای داشتن دندا‌ن‌هایی سالم از میوه توت فرنگی به عنوان مسواک استفاده کنند و آن را به صورت عمودی از بالا به پایین و برعکس بر روی دندان‌های خود بکشند.

همچنین استفاده از جوش شیرین و شستشوی دهان با این ماده نیز می‌تواند سبب سفیدی و حفظ سلامت دندان‌ها شود.

گفتنی است، در عین حال کارشناسان هشدار می‌دهند افراد تنها از جویدن آدامس پس از مصرف غذا و تنها به مدت ۱۰ دقیقه استفاده کنند زیرا جویدن آدامس در هنگام گرسنگی و یا جویدن بیش از ۱۰ دقیقه می‌تواند به شدت بر سلامت دهان و دندان، فک و دستگاه گوارش اثر منفی بگذارد.

پشکان در عین حال به افراد توصیه می‌کنند از مسواک زدن سریع دندان‌های خود اجتناب کنند و در عوض مسواک را به صورت حرکت دایره‌ای و ملایم به دندان های خود کشیده و حتما لثه‌های خود را ماساژ دهند.

کارشناسان برای نتیجه بخشی بهتر مسواک زدن توصیه می‌کنند افراد محیط دهان و دندان خود را به ۴ بخش تقسیم کنند و با در نظر گرفتن سطح بیرونی و داخلی دندان‌ها به نظافت آنها بپردازند.

کارشناسان مصرف بیش از حد آدامس را سبب ساخته شدن اسید در معده و در طول زمان بروز تحریک در دیواره معده و سرانجام ابتلا به زخم معده یا حتی سرطان در افراد می‌دانند.

تمیز کردن دندان توسط جوش شیرین می تواند از طریق آغشته کردن یک تکه پنیر به جوش شیرین محلول با آب و سایش آن به دندان‌ها صورت گیرد.

جوش شیرین می‌تواند سبب پاک کردن لکه‌های نوشیدنی هایی چون قهوه، چای و همینطور سیاهی ناشی از استعمال سیگار شود.

کارشناسان وجود اسید آسلوربیک اسید ملایم پاک کننده محیط دندان و ایجاد درخشندگی در دندان در توت فرنگی را اصلی‌ترین عامل برای مفید بودن خوردن توت فرنگی می‌دانند.

پزشکان همچنین به افراد توصیه می‌کنند به جای مسواک زدن پس از خوردن صبحانه قبل از خوردن صبحانه مسواک بزنند زیرا پس از خوردن صبحانه به دلیل وجود مواد اسیدی در مواد غذایی سطح مینای دندان استحکام خود را تا حد زیادی از دست می‌دهد و مسواک زدن می‌تواند سبب آسیب به دندان دراین حالت شود.

هنگام خوردن مواد قندی باکتری‌های زیاد در سطح دهان تولید می‌شوند که منجر به ساخت اسید بیشتر و تخریب مینای دندان می‌شود.

کارشناسان در نهایت به افراد توصیه می کنند، مسواک زدن باید آخرین اقدام آنها قبل از خواب باشد و نباید پس از مسواک شب دوباره مواد غذایی مصرف کنند زیرا در این حالت اثر محافظتی مسواک عملا بی‌اثر می‌شود.


منبع:اقتصاد آنلاین

    *

    • قیمت تورهای  آنتالیا با پروازهای ایرانی چقدر است؟

      بررسی هزینه های تور مسافرتی آنتالیا ویژه مهر ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است. اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا، تور مسافرتی ...

    • بلایی که رژیم‌های سخت و مرگبار سر شما می‌آورند!

      وقتی صحبت از کاهش وزن می‌شود، مردم بیشتر از هم می‌پرسند “کدام رژیم بهتر است؟” و یا “چقدر باید ورزش کنم؟” از طرفی کسانی هم هستند که نگرانی نسبت رژیم گرفتن، ورزش کردن و شمردن کالری مواد و یا ه...

    • وقتی رنگ زبان شما همه چیز از درون شما را لو می‌دهد!

      چگونه از رنگ زبان خود بیماری مان را تشخیص دهیم؟ همانطور که می دانید زبان بخش منحصر به فردی از بدن انسان است که برای هر یک از ما بسیار مهم است. ارتباطات و صحبت کردن ما، غذا خوردن، حفظ بهداشت ...

    • اجرای آزمایش ژنتیک برای مادران رایگان شد

      وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به وعده‌های دولت سیزدهم مبنی بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند کشور و با تأکید بر حفظ کرامت انسانی و ارج نهادن به جایگاه زن ایرانی، طرح آزمایش...

    با وجود سالها تجربه بر آن شدیم تا محصولی برای جمع آوری اخبار مهم از موضوع های مهم و مورد دغدغه بازدید کنندگان عزیز مهیا سازیم و همچنین ابزاری جهت اطلاع از آخرین قیمت بازارهای مالی نیز فراهم کرده ایم

    شنبه، 8 ارديبهشت 1403