• :6,795
  • :5,496,597
کنایه مربی گل‌گهر سیرجان درباره وقت تلف کردن مس رفسنجان

کنایه مربی گل‌گهر سیرجان درباره وقت تلف کردن مس رفسنجان

ایسنا/کرمان مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: اشتباه تاثیرگذاری در داوری بازی وجود نداشت اما واقعا ورود نمی‌کنیم که یک بازیکن و یک تیم با رفتارهای غیرحرفه‌ای بخواهد وقت بازی را بکشد این به خودشان ارتباط دارد ما در مجموعه گل گهر این کار را نمی‌کنیم.


سعید الهویی پس از تساوی تیمش برابر مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی سیرجان در هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار کرد: تساوی در دقایق پایانی برای یک تیم باعث خوشحالی است اما برای تیم ما این‌گونه نبود چون در نیمه اول از لحاظ تاکتیکی کاملاً تیم برتر میدان بودیم. متاسفانه خیلی ساده موقعیت‌ها را از دست دادیم و روی اتفاقات خیلی ساده و بچگانه گل خوردیم.

وی افزود: نتیجه نیمه اول را اگر از لحاظ فنی بخواهیم بسنجیم باید جای اعداد عوض می‌شد و با تفاضل دو یا سه گل نیمه اول را با پیروزی به پایان می‌رساندیم.

وی ادامه داد: با تغییراتی که آقای قلعه‌نویی در نیمه دوم انجام دادند تلاش کردیم که فشار را بیشتر کنیم طبیعتاً این ریسک باعث شد که برخلاف نیمه اول تیم مس رفسنجان در یکی دو موقعیت ضدحمله خوب قرار بگیرد. طبیعی بود چون بار تهاجمی بیشتری را وارد می‌کردیم.

مربی گل‌گهر سیرجان با بیان این‌که خوشحالیم که توانستیم حداقل نیمی از آن‌چه لیاقتش را داشتیم دست پیدا کنیم، افزود: هر چند از لحاظ فنی آمار بازی نشان می‌دهد از نظر امید گل، مالکیت بازی و ... با فاصله تیم برتر میدان بودیم. فراموش نکنیم تیم مس رفسنجان از نظر آقای قلعه‌نویی و کادر فنی جزو چهار تیم برتر ایران از نظر فنی است، سازماندهی، بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد و اگر بازی هفته‌های گذشته این تیم را نگاه کنید می‌بینید که این تیم از نظر فنی خیلی کیفیت بالایی دارد.

الهویی با تأکید بر آن‌که گل گهر از نظر فنی کاملاً مس رفسنجان را شکست داد، ادامه داد: اما آن‌چه باعث شد دو امتیاز از دست دهیم اشتباهاتی بود که خودمان انجام دادیم اما با وجود اشتباهاتی که بازیکنان در جریان بازی انجام دادند کادر فنی، مجموعه باشگاه و بازیکنان به این تیم افتخار می‌کنیم. فوتبال ایران باید به این تیم افتخار کند چراکه شاید از نظر هزینه‌ای جزء تیم‌های برتر نباشیم اما جذاب‌ترین فوتبال را به نمایش می‌گذارد. با اشتباه ساده دو گل دریافت می‌کنیم اما دوبرابر گل‌های زده، موقعیت گل ایجاد می‌کنیم. هفته گذشته همین اتفاق مقابل تراکتورسازی در تبریز افتاد.

به‌گفته وی، یک‌سر همه بازی‌های پرگل و جذاب گل گهر است. بازیکنان باید تلاش کنند اشتباهات خود را کمتر کرده و روند خود را حفظ کنند.

مربی گل‌گهر سیرجان درباره داوری این دیدار نیز گفت: اشتباه تاثیرگذاری در داوری بازی وجود نداشت اما واقعا ورود نمی‌کنیم که یک بازیکن و یک تیم با رفتارهای غیرحرفه‌ای بخواهد وقت بازی را بکشد این به خودشان ارتباط دارد ما در مجموعه گل گهر این کار را نمی‌کنیم.

وی بیان کرد: داوران به جذاب شدن فوتبال کمک کنند که یکی‌از آن‌ها استفاده از کارت زرد است. اگر قرار باشد یک گلر از دقیقه اول بازی وقت تلف کند و داورها شاید بهتر از ما بدانند این‌ها تاکتیک‌هایی است که تا روی دروازه یک تیم فشار بیاوریم گلرش بدون این‌که برخوردی با او شود خودش را می‌اندازد تا جو بازی را آرام کند و تیمش نفس بکشد و مربی به آن‌ها رهنمود بدهد. بارها این اتفاق در جریان بازی می‌افتد.

الهویی ادامه داد: اگر این کارت دقیقه 85 داده شود مسخره کردن فوتبال و همراهی کردن با آدمی است که روح فوتبال را می‌کشد. داور می‌توانست با گرفتن درست وقت‌های تلف شده تیم را تنبیه کند تا بدانند که حق ندارند که روح فوتبال را از بین ببرند و تیم حریف و تماشاگران و داوران را مسخره کنند که متاسفانه در این بخش آقای زاهدی‌فر این کار را خوب انجام نداند.

مربی گل‌گهر سیرجان با تأکید بر اینکه در نیمه نخست از نظر فنی تیم برتر میدان بودند، یادآور شد: همین‌که در پایان بازی آمار نشان می‌دهد گل گهر از نظر امید به گل 1.60 درصد و مس رفسنجان 0.50 درصد بوده است. درست است که استفاده نکردن از موقعیت‌ها اشکال ما بوده و دادن دو گل باز هم اشکال بوده اما نشان می‌دهد کیفیتی که باید ارائه می‌دادیم انجام دادیم. بدشانس و کم‌دقت بودیم که باید در طول هفته مدام این‌ها را کار کنیم اما فکر می‌کنم فوتبال جذابی که در نیمه اول انجام دادیم. با سرعت بالا و پرس‌هایی که داشتیم.

وی در خصوص اضافه شدن سید محمد حسینی به گل گهر نیز گفت: سید محمد حسینی تنها یک جلسه با ما تمرین کرد. بازیکن بزرگ و باکیفیتی است و توانسته به تیم کیفیت بالاتر و متفاوت‌تری نسبت به سایر وینگرها بدهد. با عملکرد خود می‌تواند تیکدری و بهنام برزای را به سطح بالاتری ببرد. چون بازی ترکیبی با دفاع کنار را خوب انجام می‌دهد.

انتهای پیام


منبع:ایسنا

    *

    • خداداد افشاریان: تحت فشارم!

      رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران در پی قضاوت‌های شگفت‌انگیز این هفته از رقابت‌های لیگ اعلام کرد که تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.به گزارش "ورزش سه"، عملکرد سوال برانگیز داوران لیگ برت...

    • ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای قهرمانی جهان

      در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز محمد موسوی و متین حیدری با کسب بیشترین امتیاز به عضویت تیم ملی در آمدند.به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، پس از انجام ۱۳ دور بازی، محمد موسوی...

    • لیگ برتر تکواندو| شهرداری ورامین همچنان در رتبه اول

      شهرداری ورامین با دو طلایی که در روز دوم کسب کرد موقعیت خود را در صدر جدول لیگ برتر باشگاه های کشور حفظ کرد.به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، هفته نخست از  بیست و دومین دوره ...

    • باخت سپاهان مقابل ملوان با اعمال شاقه!

      گل سوم ملوان بندانزلی روی سردرگمی عجیب و اشتباه پیاپی مدافعین این تیم به ثمر رسید.به گزارش "ورز‌ش‌ سه"، در آخر دخالت و تلاش زکی‌پور برای جلوگیری از گلزنی سهیل فداکار بود که سبب شد گل به خودی...

    با وجود سالها تجربه بر آن شدیم تا محصولی برای جمع آوری اخبار مهم از موضوع های مهم و مورد دغدغه بازدید کنندگان عزیز مهیا سازیم و همچنین ابزاری جهت اطلاع از آخرین قیمت بازارهای مالی نیز فراهم کرده ایم

    شنبه، 8 ارديبهشت 1403