• :2,483
  • :11,812,946
ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI

ارتقای جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI

به گزارش اقتصادآنلاین بر اساس گزارش رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان، خدمات پس از فروش لاماری در سال ۱۴۰۳ موفق به ثبت رشد قابل‌توجهی در شاخص‌های کلیدی این حوزه شد و جایگاه خود را از رتبه سوم در سال ۱۴۰۲ به رتبه دوم در سال ۱۴۰۳ ارتقا داد.

بهبود در شاخص‌های مدیریتی و نمایندگی‌ها

در بخش «نظام مدیریتی»، امتیاز آرین پارس توربو در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته با رشد ۴۵ درصدی مواجه شده است. در این بخش آرین پارس توربو با اصلاح ساختار، تدوین فرآیندهای کارآمدتر و اجرای سیاست‌های مدیریتی توانسته است جهش بزرگی داشته باشد.

همچنین در شاخص «وضعیت نمایندگان»، عملکرد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش لاماری در سطح مناسبی قرار داشته و همه نمایندگان امتیاز بالایی کسب کردند. بر این اساس امتیاز شرکت نسبت به سال ۱۴۰۲ با رشدی بیش از ۱۰ درصد همراه بوده، که بیانگر سرمایه‌گذاری بیشتر در شبکه نمایندگی‌ها و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی است.

افزایش رضایتمندی مشتریان

شاخص «رضایتمندی مشتریان» نیز با وجود آن‌که در سال گذشته عدد قابل‌قبولی داشت، در سال ۱۴۰۳ ، «۳ درصد» ارتقا پیدا کرد. این روند نشان‌دهنده روند مثبت تعامل با مشتریان و افزایش رضایت آن‎ها در دریافت خدمات پس از فروش است. رضایتمندی مشتریان نشان‌دهند قرار گرفتن آرین پارس توربو در مسیر صحیح در حوزه خدمات پس از فروش است.

ارتقای رتبه

ترکیب این امتیازها باعث شد تا خدمات پس از فروش لاماری در ارزیابی کلی ISQI، با یک پله صعود از رتبه سوم در سال ۱۴۰۲ به رتبه دوم در سال ۱۴۰۳ دست یابد. این دستاوردها نشان می‌دهد آرین پارس توربو با تمرکز بر ارتقای نظام مدیریتی و توانمندسازی شبکه نمایندگی‌ها، موفق شده گام بلندی در جهت بهبود کیفیت خدمات پس از فروش بردارد. 

ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش <a class='tagColor' href='/Tags/Archive/لاماری'>لاماری</a> در جدیدترین گزارش ISQI

ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش <a class='tagColor' href='/Tags/Archive/لاماری'>لاماری</a> در جدیدترین گزارش ISQI

ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش <a class='tagColor' href='/Tags/Archive/لاماری'>لاماری</a> در جدیدترین گزارش ISQI

ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش <a class='tagColor' href='/Tags/Archive/لاماری'>لاماری</a> در جدیدترین گزارش ISQI

 

 

    *

    • هشدار به کاربران جیمیل پس از افشای ۱۸۳ میلیون پسورد

      به کاربران جیمیل درباره حمله سایبری هشدار داده شده که حدود ۱۸۳ میلیون حساب کاربری را ناامن کرده است.به کاربران جیمیل درباره حمله سایبری هشدار داده شده که حدود ۱۸۳ میلیون حساب کاربری را ناامن...

    • ۹۰ درصد بازی‌های ویندوزی روی لینوکس اجرا می‌شوند

      آیا لینوکس دیگر فقط برای توسعه‌دهندگان نیست؟ کشف کنید چگونه فناوری Proton و Steam Deck اجرای روان ۹۰% بازی‌های ویندوز روی لینوکس را ممکن کرده‌اند. با نگاهی به آینده، پیش‌بینی می‌کنیم که سال ...

    • راز طول عمر کنسول بازی شما؛ چند وقت یک‌بار باید تمیزش کنید؟

      آیا می‌دانید گرد و غبار چگونه می‌تواند به کنسول بازی شما آسیب بزند؟ در این مطلب، زمان مناسب برای تمیز کردن کنسول، روش‌های ایمن و اشتباهات خطرناک را بررسی کرده‌ایم. با رعایت چند نکته ساده، ع...

    • هوش مصنوعی سراغ صنعت گیمینگ می‌رود

      به‌زودی، دیگر فقط شخصیت‌های غیربازیکن (NPC) نیستند که با هوش مصنوعی کار می‌کنند و هوش مصنوعی در حال ورود به تقریبا تمام صنایع است و صنعت بازی‌سازی ممکن است قدم بعدی در این تحول بزرگ باشد.در ...

    با وجود سالها تجربه بر آن شدیم تا محصولی برای جمع آوری اخبار مهم از موضوع های مهم و مورد دغدغه بازدید کنندگان عزیز مهیا سازیم و همچنین ابزاری جهت اطلاع از آخرین قیمت بازارهای مالی نیز فراهم کرده ایم

    چهارشنبه، 28 آبان 1404