• :559
  • :11,348,903
ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI

ارتقای جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI

به گزارش اقتصادآنلاین بر اساس گزارش رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان، خدمات پس از فروش لاماری در سال ۱۴۰۳ موفق به ثبت رشد قابل‌توجهی در شاخص‌های کلیدی این حوزه شد و جایگاه خود را از رتبه سوم در سال ۱۴۰۲ به رتبه دوم در سال ۱۴۰۳ ارتقا داد.

بهبود در شاخص‌های مدیریتی و نمایندگی‌ها

در بخش «نظام مدیریتی»، امتیاز آرین پارس توربو در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته با رشد ۴۵ درصدی مواجه شده است. در این بخش آرین پارس توربو با اصلاح ساختار، تدوین فرآیندهای کارآمدتر و اجرای سیاست‌های مدیریتی توانسته است جهش بزرگی داشته باشد.

همچنین در شاخص «وضعیت نمایندگان»، عملکرد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش لاماری در سطح مناسبی قرار داشته و همه نمایندگان امتیاز بالایی کسب کردند. بر این اساس امتیاز شرکت نسبت به سال ۱۴۰۲ با رشدی بیش از ۱۰ درصد همراه بوده، که بیانگر سرمایه‌گذاری بیشتر در شبکه نمایندگی‌ها و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی است.

افزایش رضایتمندی مشتریان

شاخص «رضایتمندی مشتریان» نیز با وجود آن‌که در سال گذشته عدد قابل‌قبولی داشت، در سال ۱۴۰۳ ، «۳ درصد» ارتقا پیدا کرد. این روند نشان‌دهنده روند مثبت تعامل با مشتریان و افزایش رضایت آن‎ها در دریافت خدمات پس از فروش است. رضایتمندی مشتریان نشان‌دهند قرار گرفتن آرین پارس توربو در مسیر صحیح در حوزه خدمات پس از فروش است.

ارتقای رتبه

ترکیب این امتیازها باعث شد تا خدمات پس از فروش لاماری در ارزیابی کلی ISQI، با یک پله صعود از رتبه سوم در سال ۱۴۰۲ به رتبه دوم در سال ۱۴۰۳ دست یابد. این دستاوردها نشان می‌دهد آرین پارس توربو با تمرکز بر ارتقای نظام مدیریتی و توانمندسازی شبکه نمایندگی‌ها، موفق شده گام بلندی در جهت بهبود کیفیت خدمات پس از فروش بردارد. 

ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش <a class='tagColor' href='/Tags/Archive/لاماری'>لاماری</a> در جدیدترین گزارش ISQI

ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش <a class='tagColor' href='/Tags/Archive/لاماری'>لاماری</a> در جدیدترین گزارش ISQI

ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش <a class='tagColor' href='/Tags/Archive/لاماری'>لاماری</a> در جدیدترین گزارش ISQI

ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش <a class='tagColor' href='/Tags/Archive/لاماری'>لاماری</a> در جدیدترین گزارش ISQI

 

 

    *

    • آسیب‌پذیری جدید واتس‌اپ: هک گوشی تنها با دریافت یک تصویر!

      کارشناسان امنیتی از شناسایی یک آسیب‌پذیری خطرناک در پیام‌رسان واتس‌اپ خبر داده‌اند که می‌تواند کنترل کامل تلفن همراه قربانی را بدون کوچک‌ترین تعاملی از سوی وی، در اختیار مهاجمان قرار دهد.گرو...

    • بازیابی آرامش عصبی: چگونه یک «روز نامرئی» می‌تواند زندگی شما را متحول کند؟

      در جهان پرسرعت و پرهیاهوی امروز، اضطراب و فرسودگی روانی به پدیده‌هایی رایج تبدیل شده‌اند. کارشناسان حوزه سلامت روان، راهکاری ساده اما عمیق را پیشنهاد می‌دهند: اختصاص دادن یک «روز نامرئی» برا...

    • چین به‌زودی اردوگاه‌های رباتیک برای آموزش نسل جدید ربات‌های انسان‌نما می‌سازد

      چین قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، مجموعه‌ای از اردوگاه‌های رباتیک در سراسر این کشور راه‌اندازی کند تا صنعت ربات‌های انسان‌نما را به سطحی جدید برساند.چین در حال برنامه‌ریزی برای راه‌ا...

    • آیا ورزش در حالت ناشتا واقعا چربی بیشتری می‌سوزاند؟

      هر چند سال یک‌بار، ایده ورزش ناشتا دوباره در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود. منظور از این ایده، ورزش کردن در صبح پیش از خوردن صبحانه است. طرفداران این روش می‌گویند چنین روشی بهترین راه ب...

    با وجود سالها تجربه بر آن شدیم تا محصولی برای جمع آوری اخبار مهم از موضوع های مهم و مورد دغدغه بازدید کنندگان عزیز مهیا سازیم و همچنین ابزاری جهت اطلاع از آخرین قیمت بازارهای مالی نیز فراهم کرده ایم