• :9,561
  • :5,801,018
لیست ۹نفره کلوپ برای ترکاندن لیگ برتر

لیست ۹نفره کلوپ برای ترکاندن لیگ برتر

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، فهرستی متشکل از 9 بازیکن برای تقویت خط میانی قرمزها در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری دارد.

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در حال حاضر دستخوش تغییرات گسترده‌ای هستند و جیمز میلنر، نبی کیتا، الکس چمبرلین و فیرمینو پس از پایان قرارداد خود بندر لیورپول را ترک کردند.

همچنین به نظر می‌رسد فابینیوی 29 ساله، بازیکن برزیلی لیورپول، نیز در آستانه انتقال به اتحاد جده است. جردن هندرسون نیز احتمالا با انتقال به الاتفاق، شاگرد جرارد، اسطوره لیورپول در لیگ عربستان می‌شود.

روزنامه «سان»، فهرست یورگن کلوپ را منتشر کرد که شامل این بازیکنان است: سوفیان امرابات، رایان گراونبرچ، کالوین فیلیپس، رومئو لاویا، شیخ دوکوره، اورلین شوامینی، ژائو بالنیا و کورین تورام.

1880919

فیلیپس تابستان گذشته با بیش از 40 میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست، اما مصدومیت و مشکلات آمادگی جسمانی باعث شد تنها در دو بازی در ترکیب ثابت سیتی در لیگ برتر انگلیس شرکت کند.

لاویای 19 ساله نیز با 12.5 میلیون پوند سیتی را به مقصد ساوتهمپتون ترک کرد و علی‌رغم سقوط تیمش به لیگ چمپیونزلیگ، با 34 بازی در تمامی رقابت‌ها فصل فوق العاده‌ای را رقم زد.

شوامینی، بازیکن رئال مادرید، با توجه به احتمال از دست دادن جایگاه خود در تیم اسپانیایی در نتیجه ورود جود بلینگام، توسط کلوپ در لیست علاقه‌مندی‌های خود قرار گرفته است.

همچنین روزنامه اکیپ مدعی شد که لیورپول به دنبال جذب مارکو وراتی هافبک پاری سن ژرمن است و باید دید چند نفر از این لیست پیراهن لیورپول را خواهند پوشید.


منبع:ورزش سه

    *

    • خداداد افشاریان: تحت فشارم!

      رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران در پی قضاوت‌های شگفت‌انگیز این هفته از رقابت‌های لیگ اعلام کرد که تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.به گزارش "ورزش سه"، عملکرد سوال برانگیز داوران لیگ برت...

    • ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای قهرمانی جهان

      در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز محمد موسوی و متین حیدری با کسب بیشترین امتیاز به عضویت تیم ملی در آمدند.به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، پس از انجام ۱۳ دور بازی، محمد موسوی...

    • لیگ برتر تکواندو| شهرداری ورامین همچنان در رتبه اول

      شهرداری ورامین با دو طلایی که در روز دوم کسب کرد موقعیت خود را در صدر جدول لیگ برتر باشگاه های کشور حفظ کرد.به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، هفته نخست از  بیست و دومین دوره ...

    • باخت سپاهان مقابل ملوان با اعمال شاقه!

      گل سوم ملوان بندانزلی روی سردرگمی عجیب و اشتباه پیاپی مدافعین این تیم به ثمر رسید.به گزارش "ورز‌ش‌ سه"، در آخر دخالت و تلاش زکی‌پور برای جلوگیری از گلزنی سهیل فداکار بود که سبب شد گل به خودی...

    با وجود سالها تجربه بر آن شدیم تا محصولی برای جمع آوری اخبار مهم از موضوع های مهم و مورد دغدغه بازدید کنندگان عزیز مهیا سازیم و همچنین ابزاری جهت اطلاع از آخرین قیمت بازارهای مالی نیز فراهم کرده ایم

    جمعه، 28 ارديبهشت 1403