• :9,608
  • :5,136,480
کنفرانس ملی آموزش مهارت زا و اشتغال‌آفرین با حمایت ایرانسل برگزار شد

کنفرانس ملی آموزش مهارت زا و اشتغال‌آفرین با حمایت ایرانسل برگزار شد

اولین کنفرانس ملی آموزش مهارت‌زا و اشتغال‌آفرین، با حمایت ایرانسل، با هدف حمایت از بخش آموزش و توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان، در روز جهانی آموزش برگزار شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، این کنفرانس، امروز سه‌شنبه چهارم بهمن ۱۴۰۱، همزمان با روز جهانی آموزش، در مجموعه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد، با حضور مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد، رئیس هیأت امنا، رئیس کل و دبیرکل باشگاه تعلیم و تربیت یونسکو، رئیس کمیته ارزیابی حافظه جهانی یونسکو و رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران، مدیر گروه فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو ایران، رئیس کل باشگاه پژوهشگران جوان و جمعی از فعالان حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی برگزار شد. 

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن حمایت از این کنفرانس، با مشارکت در آن، به اهمیت آموزش آنلاین در نقشه‌راه آموزش کشور، تأکید و پلتفرم‌ جامع ارائه شده توسط ایرانسل، یعنی «آموزش آنلاین دانا» و سرویس‌های وابسته به آن، نظیر «پلتفرم داناپلاس» را برای هموارسازی این مسیر  معرفی کرد. 


منبع:اقتصاد آنلاین

    *

    با وجود سالها تجربه بر آن شدیم تا محصولی برای جمع آوری اخبار مهم از موضوع های مهم و مورد دغدغه بازدید کنندگان عزیز مهیا سازیم و همچنین ابزاری جهت اطلاع از آخرین قیمت بازارهای مالی نیز فراهم کرده ایم

    جمعه، 10 فروردين 1403