• :18,935
  • :5,123,498
با این نوشیدنی ها صبح ناشتا راحت لاغر می شوید

با این نوشیدنی ها صبح ناشتا راحت لاغر می شوید

شاید همه ما به این موضوع واقف باشیم که داشتن برنامه غذایی ناسالم، می تواند ضرر بسیار زیادی را برای سلامتی و حتی تناسب اندام ما داشته باشد؛ در این مقاله می خواهیم به معرفی انواع نوشیدنی ها و در نهایت معرفی بهترین نوشیدنی ناشتا برای لاغری بپردازیم. ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مطالعات نشان می دهد که روزانه یک فرد بالغ حدود دو لیتر مایعات و نوشیدنی مصرف می کند که آن نوشیدنی ها شامل آب، چایی و ترکیبات شیر می شود.

اما مسئله اینجاست که باید طرز استفاده و نوشیدن را به درستی انجام دهیم و به فرض مثال بدانیم که در حوزه تناسب اندام، چه نوشیدنی و در چه زمانی باید میل کنیم یعنی اگر قصد ناشتا خوردن آن را داریم باید ابتدا تحقیقاتی در زمینه دانستن بهترین نوشیدنی ناشتا برای لاغری داشته باشیم و یا از دکتر تغذیه خود، استاندارد بودن آن نوشیدنی را ابتدا مطمئن شویم و سپس مصرف آن را شروع کنیم.

صبح ناشتا برای لاغری چه بخوریم؟

بسیاری از ما هنگامی که صحبت از رژیم لاغری می شود، ذهنمان به سمت خوردن یک نوشیدنی چربی سوز می رود. چرا که نوشیدنی ها هم آب بدن را تا حدودی تامین می کنند و هم در رفع خستگی موثر واقع می شوند.

بهترین نوشیدنی ناشتا برای لاغری را ما با مطالعه فراوان بدست آوردیم که در این جا با اشاره به چند مورد آن ها متوجه می شویم که برای لاغر شدن مصرف چه نوشیدنی هایی در هنگام صبحگاه می تواند برای تناسب اندام و لاغری اثر بخش باشد.

 نوشیدنی چربی سوز با زنجبیل

زنجبیل به تنهایی قدرت این را دارد که احساس سیری فوق العاده بالایی را به مصرف کننده بدهد، پس نوشیدن آن در لاغری می تواند بسیار مثمر به ثمر و نتیجه بخش باشد و به لاغر تر شدن دور شکم نیز کمک شایانی کند.

می توان زنجبیل را یکی از بهترین نوشیدنی های چربی شئز دنیا دانست که در کنار افزایش سوخت و ساز بدن، به هضم آسان و سریع غذا نیز کمک می کند.

برای اینکه این نوشیدنی طعم عالی به خود بدهد می توانید آن را به صورت لیموناد زنجبیل تهیه کنید یا اینکه با خیار و لیمو و نعناع این نوشیدنی را نوش جان نمایید که در ادامه به آموزش طرز تهیه هر دو آن ها خواهیم پرداخت.

لیموناد زنجبیل

در ابتدای کار، زنجبیل های تازه را رنده می کنیم و آن را در آبی که از قبل به جوش آورده ایم، مخلوط می کنیم و می گذاریم تا دم بیاید.

پس از خنک شدن آن آب، متوجه می شویم که عمل دم آوری به خوبی صورت گرفته و حال وقت آن است که آب لیمو ها را به آن اضافه کنیم .

برای خوش طعم کردن و شیرین تر کردن این معجون لاغری می توانید از یک قاشق عسل نیز کمک بگیرید و آن را نوش جان کنید.

تخقیقات نشان می دهد که این نوشیدنی اگر به صورت منظم مصرف شود، می تواند در هفته حدود چهار کیلوگرم از وزن را نیز کاهش دهد.

معجون لاغری زنجبیل و خیار و لیمو و نعناع

از آن جایی که خیار، لیمو و نعنا هر سه جز اصلی ترین سم زدا های بدم به حساب می آیند، می توانند در لاغری بسیار موثر باشند.

برای تهیه این دمنوش فوق العاده می بایست ابتدا در یک کاسه بزرگ مقداری آب می ریزیم و لیمو هایی را که از قبل برش داده ایم، درون آن آب می ریزیم، سپس خیار ها را نیز خورد کرده و آن ها را هم درون همان آب اضاف می کنیم. حال نوبت به ریختن نعنا درون آب می شود و پس از آن نوبت به رنده زدن زنجبیا ها درون آب می رسد.

می توانید برای مدت کوتاهی معجون به دست آمده را درون یخچال بگذارید تا خنک شود و سپس آن را در زمان تشنگی، نوش جان کنید.

چربی سوزی با چای سبز و زنجبیل

از آن جایی که چای سبز خاصیت آنتی اکسیدانی فوق العاده ای دارد، به افزایش سوخت و ساز بدن بسیار کمک می کند و با قرار گرفتن در کنار زنجبیل می تواند یک ترکیب قوی برای لاغری را به وجود بیاورد.

شما می توانید روزانه این نوشیدنی را مصرف نکنید و به صورت ۴ روز درهفته به صورت یک هفته در میان  نوش جان کنید.

نوشیدنی چربی سوز با کرفس

کرفس می تواند یک معجون فوق العاده برای لاغری محسوب شود به خصوص اگر آن را با مواد لاغر کننده دیگر نیز ترکیب کنیم و از کنار هم قرار دادن آن ها با هم به یک ترکیب چربی سوز عالی تر برسیم.

برای مثال، یک نوشیدنی فوق العاده عالی  که می تواند بهترین نوشیدنی ناشتا برای لاغری را حاصل کند، با ترکیب کرفس و مقداری جعفری حاصل می شود.

در ادامه به توضیح طرز تهیه ان می پردازیم.

نوشیدنی کرفس با جعفری

یکی از فوق العاده ترین و بهترین توشیدنی تاشتا برای لاغری است که به نحوه زیر تهیه می شود.

جعفری های ریز ریز خورد شده را به آب گرفته شده کرفس اضافه می کنیم و سپس به مدت یک هفته در صبحگاه با معده خالی آن را نوش جان می کنیم. باید به این نکته توجه داشته باشیم که بعد از مصرف روزرانه آن به مدت یک هفته، ۱۰ روز خوردن آن را متوقف می کنیم و به معده خود استراحت می دهیم . شما می توانید با نوشیدن این معجون، ۳ الی ۵ کیلو گرم از وزن خود را در روز کاهش دهید.

نوشیدنی صبحگاهی برای داشتن شکمی تخت

نوشیدنی های فراوانی هستند که خوردن آن ها در صبحگاه، نه صرفا با معده خالی اما روی صاف و تخت شدن شکم تاثیر بسزایی دارند.

زیرا اساسی ترین قسمت بدن که عموما چربی های زیادی را در خود جمع آوری می کند همین ناحیه شکم است.

آب زغال اخته، اسموتی تمشک، ددارچین و آب سیب و حتی قهوه می توانند نوشیدنی های چربی سوز مطرح دنیا به حساب بیایند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

اسموتی تمشک ، نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا

همانطور که می دانید این اسموتی مواد مغذی زیادی را برای بدن به همراه دارد و به لاغری شکم بسیار کمک می کند.

یک فنجان تمشک، مقداری چغندر که پوست آن را به طور کامل گرفته ایم را با مقداری پوره شیر بادام با هم در مخلوط کن، مخلوط می کنیم و تا یکدست شدن آن صبر می کنیم.

نوشیدنی ما آماده نوش جان کردن است.

قهوه و راه مصرف آن به منظور کاهش وزن

قهوه را می توان جز آن دسته از نوشیدنی های لاغر کننده قرار داد اما به شرطی که در حین خوردن آن ورزش و تحرک بدنی را فراموش نکنیم و آن را با معده ای کاملا خالی میل نکنیم. ورزش می تواند بسیار موثر در لاغر کنندگی قهوه باشد.

حتی می توانیم ادعا کنیم که بهترین نوشیدنی بعد از ورزش برای لاغری همین قهوه تلخ است.  همان طور که می دانیم  قهوه علاوه بر لاغری می تواند تاثیرات فوق العاده دیگری نیز برای بدن و سلامتی نیز داشته باشد و با خوردن آن از بیماری های خطر ناکی از جمله سرطان پیشگیری کرد.


منبع:اقتصاد آنلاین

    *

    • قیمت تورهای  آنتالیا با پروازهای ایرانی چقدر است؟

      بررسی هزینه های تور مسافرتی آنتالیا ویژه مهر ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است. اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا، تور مسافرتی ...

    • بلایی که رژیم‌های سخت و مرگبار سر شما می‌آورند!

      وقتی صحبت از کاهش وزن می‌شود، مردم بیشتر از هم می‌پرسند “کدام رژیم بهتر است؟” و یا “چقدر باید ورزش کنم؟” از طرفی کسانی هم هستند که نگرانی نسبت رژیم گرفتن، ورزش کردن و شمردن کالری مواد و یا ه...

    • وقتی رنگ زبان شما همه چیز از درون شما را لو می‌دهد!

      چگونه از رنگ زبان خود بیماری مان را تشخیص دهیم؟ همانطور که می دانید زبان بخش منحصر به فردی از بدن انسان است که برای هر یک از ما بسیار مهم است. ارتباطات و صحبت کردن ما، غذا خوردن، حفظ بهداشت ...

    • اجرای آزمایش ژنتیک برای مادران رایگان شد

      وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به وعده‌های دولت سیزدهم مبنی بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند کشور و با تأکید بر حفظ کرامت انسانی و ارج نهادن به جایگاه زن ایرانی، طرح آزمایش...

    با وجود سالها تجربه بر آن شدیم تا محصولی برای جمع آوری اخبار مهم از موضوع های مهم و مورد دغدغه بازدید کنندگان عزیز مهیا سازیم و همچنین ابزاری جهت اطلاع از آخرین قیمت بازارهای مالی نیز فراهم کرده ایم

    پنجشنبه، 9 فروردين 1403