• :4,327
  • :5,131,199
حمله با چاقو به تکنسین اورژانس در استان گلستان

حمله با چاقو به تکنسین اورژانس در استان گلستان

رئیس اورژانس ۱۱۵ گلستان، حمله با چاقو به تکنسین اورژانس استان در حین انجام ماموریت را تایید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد مقسمی، عصر امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مقارن با روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی، شب گذشته کارشناس فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ استان گلستان در حین انجام ماموریت، مورد حمله یک فرد ضارب که همراه بیمار بود، قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این تکنسین با ۷ ضربه شدید چاقو مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، ادامه داد: متاسفانه فرد مضروب دچار آسیب دیدگی جدی به تاندون و اعصاب اندام تحتانی شده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ گلستان با تاکید بر اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان دستور پیگیری قانونی پرونده قضایی را از مراجع ذیصلاح صادر کرده است، افزود: انجام مراحل درمان تا مرحله بهبودی نهایی این تکنسین به طور جدی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، پس از این حادثه دلخراش، دکتر محمدجواد مقسمی، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان گلستان ضمن حضور بر بالین مصدوم و عیادت از این پرسنل اورژانس و دیدار با خانواده ایشان، از روند درمان مطلع گردید.

 


منبع:اقتصاد آنلاین

    *

    با وجود سالها تجربه بر آن شدیم تا محصولی برای جمع آوری اخبار مهم از موضوع های مهم و مورد دغدغه بازدید کنندگان عزیز مهیا سازیم و همچنین ابزاری جهت اطلاع از آخرین قیمت بازارهای مالی نیز فراهم کرده ایم

    جمعه، 10 فروردين 1403