• :3,045
  • :5,129,917
سردار آزمون در یک قدمی باشگاه فرانسوی / مبلغ انتقال ستاره ایرانی به لیگ یک مشخص شد

سردار آزمون در یک قدمی باشگاه فرانسوی / مبلغ انتقال ستاره ایرانی به لیگ یک مشخص شد

به گفته لوئیک تانزی، خبرنگار اکیپ، آزمون قبلا برای پیوستن به باشگاه فرانسوی چراغ سبز نشان داده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، طبق گزارش فابریزیو رومانو، باشگاه المپیک مارسی مذاکرات خود را با تیم آلمانی بایرلورکوزن برای جذب سردار آزمون ۲۸ ساله، مهاجم ملی پوش ایرانی آغاز کرده است. پس از جدایی لوئیستریکرز سوارز (۲۵) و انتقال او به آلمریا و بامبا دینگ (۲۲) به لوریان، مارسی به یک مهاجم نیاز دارد.

 مارسی در حال رقابت برای جذب ترم موفی از لوریان با یک قرارداد دائم بود، اما مهاجم نیجریه ای با قراردادی ۳۰ میلیون یورویی به نیس خواهد پیوست.  گزارش ها حاکی از آن است که مارسی در حال مذاکره بر سر جذب ویتینیا، بازیکن جوان پرتغالی هم بود، اما براگا از قیمت درخواستی ۳۰ میلیون یورویی خود کوتاه نیامد.  به نظر می رسد پابلو لونگوریا رئیس مارسی و خاویر ریبالتا مدیر ورزشی گزینه ارزان تری به نام سردار آزمون پیدا کرده اند.

 به گفته لوئیک تانزی، خبرنگار اکیپ، آزمون قبلا برای پیوستن به این باشگاه چراغ سبز نشان داده است.  مذاکرات با تیم نهم بوندسلیگا بر سر قراردادی که مبلغ انتقال آن به زیر ۱۰ میلیون یورو می‌رسد، ادامه دارد.  آزمون یک سال پیش از تیم روسی زنیت سن پترزبورگ به لورکوزن پیوست. در این فصل، ملی پوش ایرانی با ۶۸ بازی ملی نتوانست با تیم تحت هدایت ژابی آلونسو به گل برسد.  طبق گزارش ها، آزمون سال گذشته به رقیب سرسخت مارسی یعنی لیون نزدیک بود.


منبع:اقتصاد آنلاین

    *

    با وجود سالها تجربه بر آن شدیم تا محصولی برای جمع آوری اخبار مهم از موضوع های مهم و مورد دغدغه بازدید کنندگان عزیز مهیا سازیم و همچنین ابزاری جهت اطلاع از آخرین قیمت بازارهای مالی نیز فراهم کرده ایم

    جمعه، 10 فروردين 1403